Do koľkých dní od zaplatenia objednávky ju odosielate?
Obvykle odosielame objednávky v deň prijatia platby. Objednávky s platbou online kartou alebo na dobierku zvyčajne stihneme expedovať v deň prijatia objednávky, ak ju stihnete urobiť do cca 12tej hodiny.
Chcem hneď vyplatiť objednávku, ale nenašiel som potrebné údaje na úhradu. Ako mám postupovať?
Po vytvorení objednávky vám do niekoľkých minút príde automatický e-mail -potvrdenie o uskutočnení objednávky. E-mail posiela systém sám, pri každej objednávke.
Počkajte ale na e-mail potvrdzujúci prijatie objednávky – tento e-mail posielame my až po skontrolovaní celej objednávky, dostupnosti objednaného tovaru, výšky poštovného a pod.
V prílohe tohto e-mailu sa nachádza faktúra, v ktorej sú všetky potrebné údaje na úhradu.
Objednávku som už vytvoril, ale chcel by som dodatočne pridať alebo odobrať tovar. Je to možné?
Je to možné. Stačí nás čo najskôr kontaktovať e-mailom alebo telefonicky.
Je stanovená minimálna hodnota objednávky?
Minimálna hodnota objednávky nie je stanovená.
Dá sa tovar objednať aj telefonicky?
Telefonické objednanie nateraz nie je možné. Objednávky prijímame len cez náš e-shop.
Ponúkate veľkoobchodnú spoluprácu?
Samozrejme. V prípade záujmu nás kontaktujte cez e-mail: obchod@kvitok.sk, alebo telefónne číslo: +421 948 001 330.